shabaviz

shabaviz

shabaviz

shabaviz

سلام خوش آمدید

پافشاری همسر مهدی قایدی برای ماندن

جمعه, ۲ تیر ۱۴۰۲، ۰۴:۳۹ ب.ظ

مهدی قایدی می‌گوید: همسرم ایران را دوست دارد و علاقه دارد در استقلال بمانم.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بازیکن کلیدی و ملی‌پوش استقلال گفت: برخی در فضای مجازی اعلام می‌کنند همسر مهدی قایدی اجازه نمی‌دهد در استقلال بماند و در کارش دخالت می‌کند.

همسر بنده به هیچ عنوان در کار فوتبالی من دخالت نمی‌کند و اتفاقا خیلی ایران را دوست دارد و علاقه دارد در استقلال بمانم.

از لیگ های عربستان، امارات و قطر پیشنهاد دارم. از باشگاه الاتحاد کلبا پیشنهاد دارم. من همیشه با فرهاد مجیدی ارتباط خوبی دارم و در اکثر مواقع با او مشورت می‌کنم. از چند کشور حوزه خلیج فارس مانند قطر، امارات و عربستان پیشنهاد دارم.

قرارداد قرضی من با استقلال به پایان رسیده است . در حال حاضر بازیکن شباب الاهلی هستم و قراردادم با باشگاه استقلال به پایان رسیده است.از امروز مذاکراتمان با باشگاه شباب الاهلی آغاز شده است و باید ببینیم توافق می‌کنند یا خیر.

  • کسب و کار آگهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی